Isu Politik Semasa
Isu Politik Semua

Kenapa Ramai Blogger Pro BN Bersara Selepas PRU13..?

 Categories:
Comments by facebook 1 comments by Blogger
Posted On : 12:44 PM | Monday, June 10, 2013  |
Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

Dah lama aku tak kemas kini blog ini. Dengan berbagai alasan dan sebab yang sama akhirnya aku mula menulis semula.

Dunia blog Pro BN agak sepi kebelakangan ini dengan merudumnya isu untuk memancing undi disebabkan kita dah menang. Selain daripada itu, kurangnya taikun-taikun yang dulunya membantu blogger juga menjadi salah satu sebab yang kuat.

Buat apa kita nak menulis lagi..? PRU14 masih lama lagi..? Ada juga blogger yang berpendapat sebegitu. Apapun pandangan diorang, Malaysia adalah negara demokrasi berperlembagaan. Selagi pandangan mereka tidak melanggar batas-batas perundangan, tak ada yang menjadi kesalahan.

Bagi aku, aku rasa seperti mahu menulis semula tetapi sebelum aku mula menulis aku sudah padamkan semua artikel-artikel yang lama kerana aku ingin memulakan hari baru dalam bidang penulisan blog.

InsyaAllah aku akan menulis dengan pendekatan baru yang berbeza dari sebelum ini.

Aku harap para peminat IPS masih setia untuk berkunjung dan memberi komen yang bernas di dalam artikel-artikel aku yang bakal mendatang.

Terima Kasih.

1 comments:

Sir Azri said...

Mantap

Post a Comment

Hubungi IPS di : share.isupolitiksemasa@gmail.com

 

HTML6

Beramal dan Menyampaikan

Quote of the Day